عرضه جهانی گوشی Magic6 RSR Porsche Design با رم 24 گیگابایتی!

آنر عرضه جهانی گوشی Magic6 RSR Porsche Design با رم 24 گیگابایتی را آغاز کرد

آنر در ماه مارس، از نسخه پورشه دیزاین پرچم‌دار Magic6 خود با نام  Magic6 RSR Porsche Design رونمایی کرد. تاریخ 2 می 2024 نیز زمانی بوده است که این گوشی موبایل در خارج از کشور چین، در دسترس قرار گرفته است. این گوشی مشخصات و ویژگی‌های قابل‌توجهی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به 1 ترابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی و 24 گیگابایت رم اشاره کرد. همچنین لنز اصلی 50 مگاپیکسلی این گوشی، محدوده دینامیکی برابر با 15EV داشته و فوکوسی خودکار بسیار سریع و دقیق دارد. آنر مدعی است که سیستم فوکوس این گوشی، بهبود چشمگیری را تجربه کرده است تا بتواند خیلی سریع‌تر و البته دقیق‌تر روی سوژه‌ها فوکوس کرده و قفل شود.

در بدنه پشتی این گوشی، یک جزیره دوربین شش‌ضلعی تعبیه شده است. آنر در ساخت این گوشی، با برند سرشناس پورشه دیزاین همکاری داشته است. بدنه پشتی این گوشی موبایل، میزبان یک دوربین اصلی است که سنسور به‌روز شده OmniVision H9800 1/1.3 اینچی دارد. این گوشی از دوربین تله فوتو پریسکوپی 180 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض 50 مگاپیکسلی نیز بهره برده و به لرزش‌گیر اپتیکال مجهز شده است.

گوشی پر قدرت و پرجمدار آنر Magic6 RSR Porsche Design، به یک صفحه‌نمایش 6.8 اینچی از نوع LTPO OLED مجهز شده است که روشنایی آن به بیش از 1800 نیت می‌رسد. این میزان روشنایی عالی بوده و زمینه را برای استفاده از گوشی در محیط‌های پر نور و حتی زیر نور مستقیم آفتاب هم فراهم کرده است؛ بدون اینکه کاربر متوجه کوچک‌ترین افت کیفیتی شده و یا در تشخیص محتویات داخل آن با چالشی مواجه شود. این گوشی به نمایشگر دو لایهٔ OLED Tandem مجهز شده است که 600 درصد عمر طولانی‌تری نسبت به نمایشگرهای اولد استاندارد و معمولی دارد. استفاده از چنین فناوری، موجب شده است که روشنایی نمایشگر این گوشی جدید، پس از سه سال استفاده، تنها یک درصد افت داشته باشد.

قلب تپنده این گوشی موبایل آنر نیز تراشه Qualcomm SM8650-AB Snapdragon 8 Gen 3 در نظر گرفته شده است که از قدرت فوق‌العاده بالای این گوشی خبر می‌دهد. به لطف این چیپست قدرتمند، این گوشی آنر توان پردازشی بالایی داشته و در اجرای هیچ برنامه‌ای کم نمی‌آورد. گوشی آنر مجیک 6 RSR Porsche Design در دو رنگ در دسترس قرار گرفته است. یکی از این رنگ‌ها، رنگ ویژه Frozen Berry است که پیش‌تر در خودروهای پورشه تایکان 2020 شاهد آن بوده‌ایم؛ به نظر می‌رسد که آنر از این خودرو الهام گرفته است. رنگ دیگر این گوشی موبایل نیز Agate Grey است که شبیه به رنگ کلاسیک خودروهای سری پورشه 911 به نظر می‌رسد. گوشی موبایل Honor Magic6 RSR Porsche Design، در بریتانیا قیمتی برابر با 1599 پوند داشته و فروش آن از طریق وب‌سایت آنر ممکن است. این گوشی به‌زودی به بازارهای اتحادیه اروپا رسیده و در آن عرضه خواهد شد.