Realme-Narzo-70-Pro-5G-
رونمایی از گوشی‌های ریلمی Realme Narzo 70 و Narzo 70x

ریلمی این روزها به شدت فعال است. هفته گذشته گوشی‌های ریلمی P1 و P1 Pro را معرفی کرد و امروز از دو گوشی موبایل دیگر، یعنی Narzo 70 و Narzo 70x پرده برداشت. این دو گوشی در برخی جنبه‌ها شبیه یکدیگر هستند.

Realme Narzo 70

بیایید ابتدا در مورد Realme Narzo 70 صحبت کنیم که از تراشه Dimensity 7050 بهره می‌برد و دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و حداکثر 8 گیگابایت رم داخلی است. در این گوشی Realme UI 5.0، از سیستم عامل اندروید 14 استفاده شده است. این دستگاه به کاربرانش دو سال ارتقاء سیستم عامل اندروید و سه سال به‌روزرسانی‌های امنیتی را ارائه می‌دهد.

گوشی جدید ریلمی با یک نمایشگر فوق‌العاده بزرگ به اندازه ۶٫۷۲ اینچ، از جدیدترین فناوری‌ها برخوردار است. این نمایشگر با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی، تجربه شگفت انگیزی را برای کاربران بخصوص برای گیمرها در هنگام بازی‌های روان به ارمغان می‌آورد.

نسبت نمایشگر به بدنه نیز در این مدل به حدود ۹۱ درصد می‌رسد، که این امر باعث ایجاد یک تجربه بی‌نظیر در استفاده از این گوشی ریلمی می‌شود. به علاوه، دارای فناوری Rainwater Smart Touch است و حسگر اثر انگشت در زیر آن نیز برای احراز هویت بیومتریک کاربرد دارد.

احراز هویت بیومتریک فرآیندی است که از ویژگی‌های فیزیولوژیکی یا رفتاری یک فرد برای تأیید هویت استفاده می‌کند. این ویژگی‌ها ممکن است اثرانگشت، چهره، عنبیه چشم، رگ‌های خونی، صدا، اثرانگشت صورتی یا نحوه رفتاری افراد مثل روشنایی چشم و نحوه راه رفتن باشد.

این فرآیند با استفاده از تکنولوژی‌های پردازش تصویر یا سیگنال‌های بیومتریک مانند اسکنرهای اثرانگشت، دستگاه‌های تشخیص چهره، یا سیستم‌های شنودی صورت می‌گیرد. احراز هویت بیومتریک به عنوان یک روش قوی و امن شناخته می‌شود زیرا ویژگی‌هایی که برای احراز هویت استفاده می‌شوند، منحصر به فرد و قابل تقلب نیستند.

Realme Narzo 70

دوربین سلفی این گوشی موبایل 16 مگاپیکسلی است و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به‌همراه دوربین تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی در پشت دستگاه قرار دارند. در شرایط روشنایی بالا یا HBM، نمایشگر ریلمی نارزو 70x توانایی رسیدن به روشنایی ۹۵۰ نیت را دارد. از طرف دیگر، در شرایط استاندارد، روشنایی این نمایشگر حدود ۸۰۰ نیت است.

این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است، که انرژی را از طریق پورت USB-C تا 45 وات تامین می‌کند. طبق گفته‌ی ریلمی شارژ گوشی Narzo 70 در 27 دقیقه از 0 به 50 درصد و در 61 دقیقه به 100 درصد می‌رسد. این گوشی موبایل از شارژ سیمی معکوس نیز پشتیبانی می‌کند.

بقیه نکات برجسته Realme Narzo 70 شامل پشتیبانی 5G، استاندارد IP54، جک هدفون 3.5 میلی متری، صدای Hi-Res و بلندگوهای استریو دوگانه است. همچنین این مدل با Mini Capsule 2.0 عرضه می‌شود.

Realme Narzo 70 در رنگ‌های آبی یخی و سبز زیتونی با دو گزینه حافظه – 6 گیگابایت/128 گیگابایت و 8 گیگابایت/128 گیگابایت، به ترتیب با قیمت 190 دلار / 180 یورو و 205 دلار / 190 یورو عرضه می‌شود. این گوشی موبایل هوشمند از 25 آوریل در هند از طریق وب سایت‌های رسمی فروخته می‌شود.

Realme Narzo 70x

اکنون می‌خواهیم در مورد Realme Narzo 70x صحبت کنیم، که یک گوشی موبایل کاملاً جدید نیست؛ این گوشی در واقع همان ریلمی 12x است که اکنون با طراحی، رنگ‌ها و پیکربندی‌های حافظه کمی متفاوت در دسترس است.

ریلمی نارزو 70x در رنگ‌های آبی یخی و سبز جنگلی عرضه می‌شود و دارای دو پیکربندی با حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی یا 6 + 128 گیگابایتی است.

Narzo 70x

 

اگر بخواهیم از دیگر مشخصات این گوشی بگوییم، می‌توانید Realme Narzo 70x را با Dimensity 6100 ،Realme UI 5.0، LCD 6.72 اینچی فول اچ دی 120 هزار هرتزی و باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی دریافت کنید.
تراشه Dimensity یک خط تراشه‌های مخصوص تلفن‌های هوشمند است که توسط شرکت MediaTek تولید می‌شود و ویژگی‌هایی از جمله پردازنده‌های چند هسته‌ای، پشتیبانی از شبکه‌های ارتباطی مختلف، گرافیک قدرتمند و قابلیت پردازش هوش مصنوعی را دارا هستند.

Narzo 70x همچنین دارای اسکنر اثر انگشت، بلندگوهای استریو و سه دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، عمق 2 مگاپیکسلی و سلفی 8 مگاپیکسلی است. همچنین دارای اتصال 5G است.

مدل 4GB/128GB Realme Narzo 70x با قیمت 145 دلار / 135 یورو و 6GB/128GB با قیمت 160 دلار / 150 یورو است. فروش آن در هند از 29 آوریل از طریق وب سایت رسمی Realme آغاز می‌شود. در نظر داشته باشید، فروش زود هنگام آن آغاز شده است.