تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 3 لو رفت

تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 3 لو رفت

هواوی اخیراً در جریان مراسمی، از گوشی‌های سری Pura 70 خود رونمایی کرد؛ اما در این میان خبری از ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 3 نبوده و به نظر می‌رسد هواوی در نظر دارد که در تاریخ 7 می (مصادف با 18 اردیبهشت 1403) از محصولات جدید خود رونمایی کند. به احتمال بسیار زیاد، در این مراسمِ پیش رو، شاهد عرضه لپ تاپ MateBook X Pro 2024 و ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 3 خواهیم بود. ساعاتی پیش تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3 توسط یک خرده فروش آلمانی به اشتراک گذاشته است. تصاویر افشا شده از این ساعت هوشمند نشان می‌دهند که Huawei Watch Fit 3 نسبت به Huawei Watch Fit 2، از طراحی مربعی‌تری بهره برده و به جای طول کشیده‌تر نسل پیشین خود، بیشتر شبیه به ساعت‌های هوشمند دیگر موجود در بازار شده است.

ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 3، به نمایشگری OLED با اندازه 1.82 اینچ مجهز شده است. صفحه‌نمایش این ساعت رزولوشنی برابر با 480 در 480 پیکسل داشته و وضوح و کیفیت آن بالاست. این ساعت در ابعادی برابر با 43.2 در 36.3 در 9.9 میلی‌متر طراحی شده و وزن آن نیز به 26 گرم رسیده است؛ بنابراین کاربران می‌توانند ساعات طولانی آن را در مچ دست خود نگه داشته و بدون احساس خستگی از قابلیت‌های متنوع آن استفاده کنند. هواوی بدنه این ساعت هوشمند را از آلیاژ آلومینیوم تهیه کرده است تا دوام بالایی در برابر آسیب‌ها و ضربات احتمالی وارده داشته باشد. این منبع خبری مدعی شده است که ساعت هوشمند Huawei Watch Fit 3 در رنگ‌های مشکی، سفید، طلایی و صورتی عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند هواوی واچ فیت 3، دو مدل بند چرمی و لاستیک فلورالاستومر خواهد داشت که از نوع قابل‌تعویض بوده و کاربران می‌توانند به دلخواه خود آن را عوض کنند. این ساعت از گواهی ضدآب 5ATM بهره برده و در برابر آبی به عمق 50 متر مقاوم است. گفته می‌شود ساعت Huawei Watch Fit 3، ساعتی ساده‌تر از اسمارت‌واچ‌های هواوی خواهد بود که نمونه‌های اخیر آن دارای فضای ذخیره‌سازی 32 گیگابایتی هستند. ظاهراً این ساعت هوشمند، فضای ذخیره‌سازی برابر با 4 گیگابایت خواهد داشت. این دستگاه، از بلوتوث نسخه 5.2 بهره برده و با گوشی‌های هوشمند اندروید 8 به بالا و iOS 12 به بالا سازگار است. هواوی واچ فیت 3، دارای GPS داخلی بوده و به یک میکروفون و اسپیکر داخلی مجهز شده است؛ بنابراین امکان برقراری تماس و مکالمه بلوتوثی هم دارد.

اسمارت‌واچ Huawei Watch Fit 3 به سنسورهای ضربان قلب و سنجش اکسیژن خون مجهز شده و می‌تواند کیفیت خواب کاربران را هم پایش کند. همچنین این ساعت از تعدادی برنامه ورزشی پشتیبانی کرده و قادر به ردیابی آن‌هاست. به کمک این ساعت، می‌توانید از وضعیت ضربان قلب، اکسیژن خون، کالری سوزانده شده و سایر اطلاعات مربوط به سلامتی خود مطلع شوید. منبع تغذیه این ساعت هوشمند یک باتری با ظرفیت 400 میلی‌آمپر ساعت است که در استفاده عادی می‌تواند تا 10 روز شارژدهی داشته باشد. برای شارژ مجدد آن نیز می‌توانید از طریق شارژر اختصاصی دو پین اقدام کنید. این ساعت برای فول‌شارژ شدن خود به حدود 1 ساعت و 8 دقیقه زمان نیاز خواهد داشت. این محصول با بند لاستیکی، قیمتی برابر با 160 یورو داشته و قیمت این ساعت با بند چرمی به 180 یورو افزایش پیدا می‌کند.